WELCOME TO bajumerahsahaja30.blogger..

Tuesday 6 December 2011

AWAK !

assalammualaikum dan salam sejahtera ..


mesti korang tau sapa 'awak' 2 kan ?? hehe , seriously , hari ni 6/12/2011 . aku x penah rasa bahgia mcm nie , memang malang la , masa nak g beli tiket bus dea kat butterworth , dea kena saman , time tu aku sakit , so nak bwak mmg x larat , dia plak x da lesen , so apa lg , polis pon mencari mangsa , dan kami la mangsa nya , mmg geram siot time 2 , nak marah pon ada , tp nk wt mcm mna , bnda dah jd . tp yang aku bengang , dia boleh plak salahkan aku balik , aku sabar time tu , terimakasih kat abg polis tu , sebab doakan kami kekal , siap cakap muka kami macam adek beradik , sampai la butterworth , g beli tiket , time tu aku bebai , nak cakap pon x de mood , aku geram kat dia , dia malas beratur nak beli tiket , AWAK PEMALAS !
then lepas kteowg bli tiket , kami g Lpak RR . kat RR tu dia pujuk aku , apa lagi , pompuan bile dipujuk mmg cair la . start kat situ la kami bercerita macam2 , apa yg ta puas ati , semua lpas kan , aku terus terang kat dia , aku tasuka dia jadi pemalas and pemarah , dia pon terus terang semua yang aku tak tau , pastu dia cakap . "awak tau sebab apa saya bawak awak kat sini ? "
aku pon heran la juga , aku cakap tak tau , then dia btaw , sebab esok dia nak balik key el dah . nak spend time dgn aku , seriously . air mata dalam dah time tu ,aku tak leh jauhan dgn dia , msa anta dia kat station bus pon aku menangis , kali ini dia balik , aku suruh membe dia anta , aku x akan ikut , sayang ,ILoveYouSoMuch.. takeacare..

No comments:

Post a Comment