WELCOME TO bajumerahsahaja30.blogger..

Wednesday 14 December 2011

ILoveYou AHMAD FAKHRI SAARANI !

hye dunia ..

kenapa aku suka dia er ?? hihik . ada sebab okay..i dont believe it , serius mcm dalam mimpi time tu..aku kuar makan dengan dia..eh2.mesti kowang ta caya kan ? aku pon x percaya masa dia mengaku kata pemain bole malaysia . sampai laa aku balik rumah,aku search nama dia kat google tengok images, wehhh ,,aku terkejut kot time tu,, betul la dia..memang tade bukti aku kuaq dgn dia..sebab dia nak cepat..ada meeting dgn jurulatih..hihi..dia belanja aku makan , jangan jelous okay.aku kenal pon sebab dia curi no fon aku kat mbe dea , that y membe dea tu membe aku .so peluang aku la kan , peminat bola minat pemain bola , lumrah okay..ILoveYou..(yang tak percaya tu ta pe,tak paksa,yang mna tau tu tau la .)

No comments:

Post a Comment