WELCOME TO bajumerahsahaja30.blogger..

Tuesday 20 December 2011

MEMIKIR MASA DEPAN ??

Assalamualaikum dan salam sejahtera , say hye2 to all yang baca blog saya nie .


ewmmm,entri kali ini sebenarnya agak pelik la tiba2 ja fikirkan benda ni kan , tapi ni memang wajib laa untuk masa depan , okay, now saya dah study kat AUCMS ? ta tau apa AUCMS ? ohh , nama ni memang pelik sikit , masa mula-mula masuk kolej ni pon saya ta reti nak menghafal tambah nak menyebut , pelik ja bunyi dia , hihi . okay AUCMS tu nama singkatan kolej saya , ALLIANZE UNIVERSITY COLLEGE OF MEDICAL SCIENCES ,okay . saya sarankan ampa jangan masuk kolej nie . terlalu sosial dan bebas menyebabkan pelajar-pelajar kolej tu teruk sangat-sangat, hihi , jahat kan saya mengata kolej sendiri. but kenyataan laa , PERCAYA laa saya okay . saya ambil kos fisiotrapi , tatau juga fisiotrapi tu apa ? okay saya terangkan , fisioterapi ni bub2 tulang la , memulihkan anggota badan mana yang ta leh nak gerak-gerak tu , nak tau lebih lanjut ? nanti lepas SPM mari amik kos nie . kan senang , panjang sangat nak terangkan pon , nanti kowang bosan plak dengan entri saya nie . bila dah amik kos fisiotrapi ni . so, nanti saya akan jadi doctor fisioterapi la . haa untung siapa dapat kawan dengan saya , nanti saya tolong rawat kan . hihi . eh jap-jap , ada rupa ka saya nak jadi doctor fisio nie ? esh , tah la , tapi saya akan usaha kan cita-cita nie , AMINNN , dah rasa malas nak bercinta sekarang nie , dah malas nak fikir benda lain selain dari pelajaran , tapi boleh ke ? huwm , terpinga-pinga memikirkan hal nie , kawan2 tolong saya . plezzz :s

No comments:

Post a Comment